عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 8 مهر 1394
بازدید : 396
نویسنده : فــردیـن احـمدی

‘فهمیه زارعی’ بانوی هرمزگانی عضو تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در رده سنی بزرگسالان ، در بازگشت تیم ملی از مالزی در فرودگاه بندرعباس ، مورد استقبال مردم و مسئولین و ورزشکاران این استان قرار گرفت.

bcd9b_81776696-70192628

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از بشاگرد نيوز ، در این مراسم که رییس هیات فوتبال استان هرمزگان، رییس کمیته فوتبال ساحلی استان و رییس کمیته فرهنگی هیات و مربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری و بازیکنان این تیم حضور داشتند، این بانوی ورزشکار بشاگردی، کسب افتخار قهرمانی فوتسال بانوان ایران در آسیا را به مردم استان بویژه شهرستان بشاگرد تقدیم کرد.

زارعی به ایرنا افزود: باتوجه به اینکه سطح این دوره از بازی های فوتسال قهرمانی بانوان آسیا بسیار بالا بود اما تیم ما در برابر حریفان خود به رقابت پرداخت و توانست با پیروزی مقابل ژاپن به مقام نخست دست یابد.

این بانوی قهرمان فوتسال ایران ادامه داد: در فینال بازی ها موفق شدیم تیم ژاپن را با نتیجه یک بر صفر شکست دهیم و با انتقام خود از این تیم ، قهرمان آسیا شویم.
گفتنی است در این دوره از مسابقات فوتسال بانوان ایران در آسیا در مجموع فهمیه زارعی موفق شد سه گل برای تیم ملی کشورمان به ثمر برساند .

گفتنی است در تیر ماه سال ۱۳۸۲ نیز فوتسالیست های دو تیم ایران و ژاپن در فینال بازی های آسیایی داخل سالن در اینچئون کره جنوبی مقابل هم قرار گرفته بودند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک در وقت های اضافی به سود ژاپن پایان یافته بود.

 





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: فهيمه زارعي،بازيكن طلايي،استقبال درفرودگاه بندرعباس،بانوي هرمزگاني ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1531
بازدید دیروز : 1385
بازدید هفته : 4483
بازدید ماه : 4427
بازدید کل : 129560
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com